Neposlušna

Priča direktor:
Voditeljica komercijale je zgodna ženska. I pametna, ali neposlušna. Kako samo može odoljeti mojim čarima? Pa sve sam do sada mogao imati. Baš je nezgodna. Pokušavam ju omekšati. Ne dajem joj godišnji u terminima koje traži, zahtjevam od nje da se upisuje u evidencijsku vremensku listu. Ali, ona je žilava i ne da se slomiti.

Danas mi je digla živce toliko da sam se skoro izderao na nju pred svima. Pripremamo prezentaciju za ključne kupce. Treba rasporediti u dvorani sokove i grickalice. Nisam htio reći Ljiljani da to uradi. Ona inače učini baš sve što od nje zatražim. Ali, ova Mirjana! Kažem joj da rasporedi grickalice po stolovima kad ona meni odbrusi: “Gospodine direktore, znate, ja vam to ne znam raditi. Nažalost to nisam studirala.” Bezobraznica jedna!

Priča voditeljica komercijale:
Onaj primitivac me je prvo pokušao dobiti u krevet. Kad mu to nije uspjelo, počeo me šikanirati na različite načine. Neko vrijeme sam u sebi kipjela. Svaki dan sam išla na posao s glavoboljom i kamenom u želucu. Danas sam promijenila taktiku. Bolje da se ljuti on nego ja.

Više ne zna kako bi me omalovažio, pa je danas pred svima od mene tražio da rasporedim grickalice po stolovima prije što dođu ključni kupci na prezentaciju. Morala sam se jako suzdržati da ne planem. Zadnjim snagama, ali prema van smireno, ljubazno sam odvratila kako to ne znam raditi i da takvo što nisam učila za vrijeme studija. Digla sam mu tlak. Sav se zajapurio u licu.

Oglasi

Komentiraj

