Dobrodošao u svijet odraslih

Sin: Izgubio sam zdravstvenu.
Majka: Sine, to je drugi put u ovoj godini!
Sin: Ma znam, ali što ću sada?
Majka: Reći ću ti kuda treba ići, pa ćeš to sve sam obaviti.
Sin: Ne da mi se. Daj ti.
Majka: Nažalost nemam vremena. Osim toga, šesnaest ti je godina i to će ti biti dobro iskustvo.
Sin: Dobro, kamo trebam ići?
Majka: Prvo, u Zavod za zdravstveno osiguranje s ovim obrascem. Onda u Narodne novine i onda opet nazad u zdravstveno.
Sin: Zašto moram ići amo-tamo. Izgleda mi komplicirano.
Majka: Takva je procedura. Nisam ih ja odredila.
Nakon pola dana, sin se vrati i priča:
Sin: Uh, što sam umoran. Prvo sam na zdravstvenom čekao u redu skoro dva sata, onda obrazac nije bio pravilan. Pa trk u Narodne novine po drugi. Onda opet čekaj. Zatim predati oglas. Onda opet u zdravstveno, pa opet čekaj. Skoro sam cijeli dan na to izgubio.
Majka: Dobrodošao u svijet odraslih.

Oglasi

Komentiraj

