A moj limeni ljubimac?

A moj limeni ljubimac?

A moj limeni ljubimac?

Priča mi znanica:
Više nemam gdje parkirati u svojoj ulici! Počeli su ugrađivati stupiće u nogostupe. I to s obje strane. Nećemo valjda dogurati kao oni u Japanu. Tamo smiješ kupiti novi auto samo ako dokažeš da posjeduješ parkirno mjesto ili garažu. Jučer sam srela radnike dok su izvodili te radove i pitala ih kome ovo možemo zahvaliti.

Uzvratili su mi pitanjem da li znam tko mi je predsjednik gradske četvrti. Pitam ja njih, kakve veze ima taj neki predsjednik sa stupićima. Kad oni: “Ima jako puno veze, on je odgovoran za to.” Mogu ti reći da sam se posramila. Znam puno toga o svjetskoj politici, a ne znam tko mi kroji sudbinu u mojoj blizini.  Idem u općinu saznati tko je to, pa ću mu napisati mail i upitati “za zdravlje”.

Oglasi

Komentiraj

