U kojem stoljeću živimo?

Tražim na internetu već preko pola sata i ne uspijevam naći podatak o broju telefona Ureda za gospodarstvo grada Paga. Iskopam broj poglavarstva grada Paga i zovem.

U kojem stoljeću živimo?

U kojem stoljeću živimo?

Glas vlasti: Da?
Snuždena građanka: Dobar dan. Da li je kod vas i ured za gospodarstvo?
Glas vlasti: Šta trebate?
Snuždena građanka: Informaciju o proceduri odjave jedne gospodarske djelatnosti.
Glas vlasti: Mi se time ne bavimo.
Iznervirana građanka: Slušajte, u ovoj državi nije moguće preko interneta doći do broja telefona Ureda za gospodarstvo grada Paga. Zato zovem vas kao lokalnu vlast da mi date taj broj.
Glas vlasti: Kao prvo, niste se predstavili. Zašto bih ja Vama dao taj broj?
Ljutita građanka: Mislila sam da, budući da je Pag malen gradić, da ćete znati napamet taj važan broj za gospodarstvo Grada.
Glas vlasti: Nemam ja s Vama što razgovarati.
Građanka: Da li imate taj broj?
Glas vlasti: Nemam, ali i da imam ne bi vam ga dao!!!

Oglasi

Komentiraj

