Kamate

Ponovno razgovaraju klijent (Kli) i trgovac (Trg).

Kli: Dobar dan, čuo sam od jednog kolege iz branše da su kod vas najniže cijene. Ali  priča se također da imate lihvarske kamate.
Trg: Kako to mislite?
Kli: Kažu da za odgodu plaćanja od deset dana zaračunavate kamatu od 2 posto. Pa to je godišnja kamata od sedamdesetdva posto! To ne traže niti kamatari.
Trg: Da ja vas nešto pitam. Kad kupite kod nas robu uz odgodu plaćanja, da li trebate davati kakav novčani polog?
Kli: Ne.
Trg: Da li kao sigurnost dajete knjižicu vozila, motocikla ili plovila?
Kli: Pa ne.
Trg: Da li sklapamo kakav ugovor o kreditiranju?
Kli: Naravno da ne.
Trg: Jamči li netko da ćete platiti vaš dug prema nama?
Kli: Oho, najbolje da i to tražite!
Trg: Mi vam predajemo robu koju trebamo platiti našim dobavljačima, zar ne?
Kli: Da.
Trg: Što ili tko nam garantira da ćete platiti
Kli: Ja!
Trg: Biste li i u banci bez garancija, jamaca i osiguranja dobili kredit?
Kli: Ne bih.
Trg: Zašto bi mi onda trebali biti darežljiviji od banke?
Kli: Jer sam vaš kupac.
Trg: A kad banci plaćate kamate, niste njen klijent?

Oglasi

Komentiraj

