Plivanje u obrnutom smjeru

Posebna ponuda

Posebna ponuda

Uđe Kupac (Kup) u trgovinu i započne razgovor s prodavačem (Pro):

Kupac: Gledam vaš cjenik i čudom se čudim. Nigdje nema rabata. Ja trebam rabat.
Prodavač: Ovo su vam neto cijene. To je cijena ako platite robu odmah ili avansno.
Kupac: Pa, tko još ima novaca za avansno plaćanje? Meni isto tako ne plaćaju. Otkuda mi novac!
Prodavač: Možemo i drugačije, dajemo vam odgodu od deset dana.
Kupac: Što, samo deset dana? Drugi daju od trideset do šezdeset dana! Meni kupci plate nakon stodvadeset do stoosamdeset dana, čovječe!
Prodavač: Slušajte. Ako platite nakon deset dana, a ne odmah, cijena se uvećava za pet posto. Više vam se isplati uzeti manju količinu koju ćete odmah platiti.
Kupac: E, onda nećemo poslovati.
Prodavač: Nema problema. Ako neki artikl ne nađete kod konkurencije, slobodno nam se opet obratite, mi imamo na skladištu sve artikle koji se najčešće upotrebljavaju.

Nakon tjedan dana zvoni telefon:
Kupac: Čujte, malo sam razmišljao, ja bih ipak uzeo robe za dvijetisuće kuna i platio avansno.
Prodavač: Hvala na povjerenju, spojit ću Vas s referenticom koja obrađuje narudžbe i brine oko naplate.

Oglasi

Komentiraj

