Informatičari i poduzetnici

Poduzetnik i informatičar

Poduzetnik i informatičar

Razgovaraju poduzetnik, gospodin Podi i njegov informatičar, Davor:

Podi: Davore, trebamo napraviti nešto s našom bazom podataka.
Davor: Nema problema, na što ste točno mislili?
Podi: Ne znam, mislio sam da mi vi možete dati savjet.
Davor: Da, vrlo rado, samo mi trebate reći što želite.
Podi: Želim da bolje funkcionira.
Davor: Ja vam mogu pomoći samo ako točno znate što želite.
Podi: Pa rekao sam vam!
Davor: Ne mogu vam pomoći ako ne znate što želite!
Podi: Pa, jeste li vi s drugog planeta, pa ne razumijete?
Davor: Što vam je?
Podi: Davore, vi me ne razumijete. Pa ne govorim kineski!
Davor: Zašto se ljutite?
Podi: Ja sam običan, mali poduzetnik, ne znam kako bi vam opisao svoj problem na način koji vi razumijete. Vi me trebate pitati o mojem problemu, a ne tražiti gotovo rješenje. Ja od vas očekujem da spoznate moju potrebu i savjetujete.
Davor: O, pa to je jako teško. To nismo učili na fakultetu.
Podi: Davore, ja sam informatički tutlek, a vi informatički genije.
Davor: Ma, nemojte pretjerivati.
Podi: Ali mi govorimo različitim jezicima! Morate se spustiti na moju razinu. Kad razgovarate s djetetom onda se čučnete kako bi bili na njegovoj razini, zar ne?
Davor (nakon kratkog razmišljanja): Istina…
Podi: Osim toga, ako brzo govorite u svojim hijeroglifima, još je manja šansa da vas razumijem.
Davor (zamišljeno): Na to nisam nikad pomislio…
Podi: Za početak predlažem da govorite sporije, a ja ću svojim riječima ponavljati na način kako sam razumio, dobro?
Davor: O.K.
Podi: I nemojte me šamarati particijama, konfiguracijama, resetiranjima, open-source-ima, redirekcijama, fragmentacijama.

Oglasi

Komentiraj

