Poduzetnik i knjigovođa 1

Muke po poduzetnicima

Muke po poduzetnicima

“Ona Marica se vruća nije vode napila. Uredno joj plaćam njen mjesečni paušal i za to da mi jednom mjesečno posloži papire i napravi prijavu za PDV. Ja se u svom poslu za taj novac moram dobro namučiti.”

“Onaj Štef me izrabljuje. Plati mi crkavicu i od mene traži sve i svašta. Odi u FINU, pripremi dokumente za javni natječaj, posloži sve papire, proknjiži, ispuni obrasce za poreznu upravu, ispiši platne naloge. Kad zbrojim sve te sate, ispada da radim za deset kuna po satu. Čistačice više zarađuju!”

Oglasi

Komentiraj

