Još jedan stil upravljanja

Među osobljem moje tvrtke, među mojim kolegama, ima strastvenih pušača. Ja ne spadam u takve. Ali, gledam i uočavam da svakih sat vremena odu na pušačku pauzu, koja se pokoji puta protegne i na petnaest minuta. Tijekom osmosatnog radnog vremena, njihove stanke “pojedu” gotovo dva sata radnog vremena.

Stoga sam, ohrabrena brojnim pozivima svih razina društva na demokraciju,  i ja zatražila jednokratno dvosatnu stanku, i to kad mi je bilo nužno potrebno. No, nadređeni nije htio niti čuti, trebala sam mu. Kada sam se pobunila i pozvala na pušače i njihove stanke koje traju dva sata dnevno, nadređeni je odgovorio da neka gledam svoja posla i neka se ne uspoređujem s drugima.

Zar nije dužnost onoga iznad da brine o pravednosti i jednakom opterećenju svakog svog podređenog? Jasno, našim je nadređenima jednostavnije primijeniti poslovicu: Konja koji dobro vuče, još se više tuče. Lakše je natovariti još veći teret samozatajnim, marljivim, skromnim i nekonfliktnim, nego se natezati ili preodgajati “loše” ili “teške”. Nadam se da će neki od takvih nadređenih (kojih je, kako čujem, puna Lijepa Naša) ovo pročitati.

Oglasi

Komentiraj

