Odgovornost medija

Često ljudi izvode zaključke temeljem parcijalnih i oskudnih informacija. Nemaju vremena sve čitati, proučavati i istraživati. Osuđeni su na sublimirane informacije iz medija. Stoga je odgovornost medija utoliko veća. A naši masovni mediji (ne ubrajam tu novine koje čita nekoliko stotina tisuća ljudi) kao npr. TV, vrlo često šire  populističke poruke koje samo dolijevaju ulje na vatru, podupirući iluzije i nerealna očekivanja svojih gledatelja. Jer surovi kapitalizam zakucao je na vrata.

Mediji su tu mogli u posljednjih petnaest godina odigrati epohalnu ulogu. Ali, zakazali su. Propustili su jedinstvenu šansu pripremiti široke narodne mase na ono što ih čeka: na brutalnu borbu tržišne ekonomije. Na pravila igre u kojima brzi brzo trče i osvajaju nagrade, dok spori zaostaju, ne dobivaju nagrade, već sjede na klupama. To su pravila kapitalističkog svijeta koji je ustrojen po biologističkom pravilu – tko je jači i brži, dobiva više. To je pravilo koje nikada, baš nikada nećemo moći promijeniti.

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

%d bloggers like this: