Do granica osobnog izbora

Što će mi se danas lijepoga ili ružnoga dogoditi? Hoću li dobiti povišicu plaće? Kada će me simpatija pozvati na kavu?  Što mogu očekivati u ovoj godini? Hoću li se rastati? Hoću li konačno upoznati “ljubav svog života”? Hoću li dobiti otkaz? Hoću li dobiti onaj posao? Je li… hoću li… kada ću…s kime ću… kako ću…?!?!?!

Od ovih silnih pitanja koja mi se stalno vrzmaju po glavi imam osjećaj – oglušit ću! Buka postaje sve veća. A oblak paralize polako se, ali sigurno šulja u moj razum.

Posuđujem u videoteci Matrix Revolution i u jednoj sceni  – udar groma u moj mozak. Jedna rečenica. Junak filma, Neo, pita Oracle: “Kako ću znati?” Ona će: “Svi mi znamo samo do granice osobnog izbora.” Trenutak istine. Trenutak spoznaje. Prosvjetljenje!!!

Na meni je da izaberem, da postanem subjekt i izađem iz uloge objekta, da se pogledam u zrcalo i odlučim. Na meni je da počnem ispunjavati svoje snove i počinjem budna sanjati. Sloboda je u izboru “uzmi ili ostavi”. A i odgovornost je isto tako moja.

I dolazim do spoznaje: raj i pakao ne nalaze se na “nebesima”, nego ovdje, na ovom planetu. A moj je izbor u koji program ću se logirati.

Ja sam izabrala.

Oglasi

Komentiraj

