Diskriminacija

Priča mi znanica, blizu četrdesetih godina, sklona neradu, da se natjecala za radno mjesto u komercijali jedne tvrtke u stranom vlasništvu i da nije prošla. Ja joj usput rekoh da većina tvrtki u stranom vlasništvu daje prednost mladom kadru.  Moja je znanica skočila uzviknuvši da je to bezobrazluk, te da bi ih mogla tužiti za diskriminaciju.

U sebi sam pomislila da je  s takvim stavom ni ja ne bih zaposlila. Osoba poput nje počela bi se buniti prije nego što sjedne prvi dan za svoj stol. Osim toga, ta priča o diskriminaciji otišla je predaleko. Nalikuje mi na priču o neuglednoj djevojci koja je došla na manekenski kasting i nije prošla jer su uzimali samo mršave i lijepe, pa je zato tužila organizatora za diskriminaciju.  Nije moguće da je linija između slobode izbora i diskriminacije tako tanka. Ili se pojam diskriminacije, potaknut sve većim naglašavanjem ljudskih prava, počeo sve više zloupotrebljavati.

Oglasi

Komentiraj

