Uvreda

Jedan naš cijenjeni prof. dr. sc. bio je u inozemstvu i želeći ugoditi svome uvaženom domaćinu, uputi mu, po svom mišljenju, kompliment: „Počašćen sam što ću surađivati s poznatim pravnim piscem“. Odgovor ga je više no iznenadio: „Uvaženi kolega, vi ste meni upravo opalili ćušku. Dok ja sebe doživljavam kao velikog suca, vi mene srozavate na pravnog pisca. Međutim, ja vam ne zamjeram, jer očito dolazite iz sredine u kojoj vlada drugačiji sustav vrijednosti.  Komentar suvišan, vjerujem.

Oglasi

Komentiraj

