Teorija i kolokvij

Praktične vještine

Praktične vještine

Čovjek sam iz prakse koji ne filozofira i ne  teoretizira, već brzo  i učinkovito u neidealnim uvjetima donosi svakodnevne odluke. I dođe mi drugi nećak, sav  jadan,  da  mu  teško  ide  učenje managementa,  jednoga  od  predmeta na  jednoj od visokih poslovnih  škola. Kako  se  tom materijom  svakodnevno uspješno bavim, mislila sam da ću mu pomoći  u  stilu  ”nisi  rek’o  keks“. Ali, otvorim  ja debelu knjižurinu koju koriste za učenje, pa skriptu (puno tanju, pripremljenu  od  predavača)  i  zaprepastim  se.  Sve  ono  što  svakodnevno praktično  radim,  i  to  vrlo  uspješno (mjereno  poduzetničkim  metrom – novcem),  nisam  mogla  prepoznati ni  u  jednoj  rečenici  skripte,  a  kamoli loše prevedene knjige. Pomislih ”pa to ni pas s maslom pojeo ne bi“, ”pa to je potpuno  nerazumljivo“, “kako da  pomognem dečku kad mora učiti teoretske besmislice”. Vrlo sam brzo odustala i prepustila ga njemu samom i obrazovnom sustavu, kakav već postoji, pa što bude. I prođe dečko kolokvij. Uh!

(Karikatura: Zvonko Lenner)

Oglasi

Komentiraj

